Baby, you and I !

           Pariez ca ati citit titlul si deja v-ati facut filme gen “of si asta sufera grozav (sau nu) si se da in spectacol aici”. Nu dragilor v-ati inselat, eu nu sunt genul care imi arat sentimentele in general, si cu atat mai putin pe blog, facebook sau alte retele de socializare. Ba din contra, simt un fel de ignoranta amestecata cu mila pentru cei care o fac. Detest demonstratiile de iubire online prin toate metodele si consider ca intimitatea unei relatii trebuie sa fie cat mai discreta. Nu veti fi iubiti mai mult daca si prietenii vostrii de pe facebook stiu cum iti alinti tu iubitul/iubita, ca sa nu mai vorbim de detalii care trebuie sa ramana in dormitor, IN DORMITOR, pentru numele lui Dumnezeu! Nu vreau sa jignesc pe nimeni. Sunt capabila sa admir o relatie frumoasa dar e bine totusi cateodata sa tinem pentru noi unele detalii, daca ma intelegeti :))

           Probabil va intrebati ce-i cu mine asa subiectiva azi si pentru asta am si o explicatie. A trecut ceva timp de cand impartasesc cu voi diferite chestiuni prin metoda asta si m-am gandit sa spun si ceva mai personal. Bineinteles ca nu voi transforma postul asta intr-un jurnal! Dar pentru ca sunteti destul de multi cei care ma urmariti consider ca ar fi frumos sa scriu si cate ceva despre mine.

            A trecut aproape o luna de cand n-am mai postat nimic si ca scuza o sa va spun ca si la mine a inceput facultatea. Fapt foarte stresant in comparatie cu linistea din vacanta si care din pacate imi ocupa foarte mult timp. Chiar si cel pentru somn. Pe langa asta a mai fost si ziua mea. Of, ziua mea. Cat am crescut :))  Cred ca ajung la perioada aia in care nu voi mai spune cati ani am, ca stiti, voi o doamna nicioadata nu vorbeste despre varsta ei sau contul din banca. Oricum ziua in sine a fost draguta, mi-am petrecut-o cu oameni dragi mie si asta a facut-o mult mai frumoasa. Bineinteles ca am primit si niste cadouri dragute, pentru care le multumesc inca o data prietenilor mei.

                Cam atat despre mine, ca deja ne intindem 😀 Vreau sa va spun ca o sa mai postez in viitorul apropiat cateva idei pentru manichiura, ceva hairstyle dar si ceva pentru partea masculina.

              Va pun in continuare si cateva poze . Va pup !

Leave a comment